هادي ايرانمنش افزود:همچنين شرکت در نمايشگاههاي دبي و هندوستان توسط بخش خصوصي صورت گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: توليد انواع محصولات تبليغاتي،توليد سه ميليون نسخه اقلام تبليغاتي و توليد چهار هزار دقيقه محصولات رسانهاي در شبکههاي ايراني و خارجي از جمله اقدامات در حوزه تبليغات است.
اين مقام مسئول در سازمان ميراث فرهنگي استان کرمان يادآور شد:همچنين توليد فيلم 90 دقيقهاي باعنوان کرمان خاستگاه تاريخ در سه بخش جاذبههاي طبيعي ،تاريخي و فرهنگي از مهمترين فعاليتهاي تبليغاتي و بازاريابي سازمان ميراث فرهنگي است.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي کرمان با اشاره به توسعه جريان گردشگري گفت:بازاريابي و تبليغات يکي ازمولفههاي توسعه جريانهاي گردشگري است که در چهار سال گذشته شناسايي کشورهاي هدف گردشگري براي جذب گردشگر از اهم اين مولفهها بوده است./117
انتهای پیام/